Introductie van tickets
In de onderstaande video geven we je een uitleg over ons ticketsysteem. Bij QLS werken wij door middel van het ticketsysteem. De afdelingen Customer Support, IT-support, Pakketdienst en Warehouse zijn te bereiken via het ticketsysteem. Op deze manier zorgen wij dat het voor jou overzichtelijk blijft, omdat alle tickets zichtbaar zijn in ons portaal en te allen tijde zijn terug te vinden.
Wanneer kies ik voor welke afdeling?
Customer Support
Bij onze Customer Support afdeling ben je aan het juiste adres. Ons team staat voor je klaar om uit te zoeken waar je pakket blijft! Of het nu gaat om een vermist pakket, een zending die niet in beweging komt, de locatie van een servicepunt, of een onterechte toeslag – wij gaan voor je aan de slag!
IT-support
Of het nu gaat om een vastgelopen systeem, inlogproblemen, software die niet meewerkt of een ander IT-mysterie – wij duiken erin en zorgen voor een oplossing.
Pakketdienst support
Heb je extra zakken of kooien nodig? Moet de afhaaltijd aangepast worden? Of heb je meer kooien dan normaal? Ons team staat voor je klaar! We denken graag met je mee en zorgen ervoor dat alles soepel verloopt.
Geef het aan ons door, dan regelen wij de rest!
Warehouse support
Heb je vragen over purchase orders, producten, bestellingen of alles wat er in het warehouse van QLS gebeurt? Dan ben je bij Warehouse Support aan het juiste adres! Wij staan klaar om je te helpen en zorgen ervoor dat alles in het magazijn op rolletjes loopt.